• كرتون جنى الحلقة 35 - YouTube شاهد اون لاين جودا اكبر الموسم الاول – الحلقة 35 فيديو مشاهدة مباشرة وتحميل جودا اكبر الموسم الاول – الحلقة 35 شاهد يوتيوب افلام اجنبية افلام عربية افلام جديدة كرتون انيميشن من وانا صغيره وانا بموت في الحواديت وامي كانت حافظه حدوتين تلاته كنت كل اما اقولها احكيلي حدوته كانت تحكيلي حدوته واحده حدوته البنت الصغيره الصغيره بابايا مكانش حافظ حواديت بس كان بيألفلنا حواديت واحنا مسافرين عشان ماننامش منه في السكه عشان لو نمنا هو هيروح في النوم وهو سايق بابا اجدع واحد ينام وهو بيسوق جدتي الله يرحمها كانت تحكيلي حدوته الشاطر حسن وست الحسن واحد صاحب بابا كان يحكيلنا حواديت كل اما يجي كنت بحب اوي حدوته ست الحسن وامنا الغوله ابن خالي الكبير مره حكالنا حدروته معجبتنيش عشان حدوته تخريف اوي سيبته في نصها واتخانقت معاه قلتله انت بتضحك علينا كان في الحدوته شجره متعلق عليها طفلين ويسآلوا كل واحد معدي سؤال لو قال الصدق يمشي ولو كذب يتعلق مكان واحد منهم علي لاشجره اتخنقت اوي من الحته دي لانه مكانش عارف ليه اساسا الطفلين دول اتعلقوا علي الشجره ومارضيتش اسمع بقيه الحدوته لسه لغايه دلوقتي بحب الحواديت وبحب اسمع حواديت جديدة بس من كل الحواديت دي بقي تظل حدوته البنت الصغيره الصغيره هي الأثيره عندي عشان بتبقي عامله زي حتة مزيكا وبرغم من سذاجة الحواديت ولامنطقيتها الا انها اثرت فيه بشكل كبير حتي الحواديت اللي معجبتنيش لسه لغاية دلوقتي برسم ناس بتتولد علي الشجر واتمني الناس كانت تبقي كلها طرح شجر نتولد متعلقين في شجره ونسيبها ونمشي مفيش رابط بأي حاجه مفيش مانجايه بترتبط بالشجره اللي نزلت منها ولا ببقية ثمار المانجه التانيه ولسه مقتنعه تماما اني لو مالقيتش شغل واهلي كلمه ماتوا ربنا هيبعتلي رزقي مع ملاك يحطهولي تحت المخده عشان كده مابهينش نسي لفلوس ابدا عشان انا ليه رزق وهيجيلي هيجيلي اسعي اه لكن منغير ماسمح لصاحب شغل يهيني والحمد لله ربنا مره ماحوجني لمخلوق اما حدوته البنت الصغيره الصغيره اتعلمت منها حاجات كتير رسخت في ذهني اولها اني ماسيبش حد يستغفلني وان كل حاجه ليها حل واني اما اقع في مصيبه معرفش احلها ابويا هيحلهالي لسبب او آخر كنت بشوف نفسي في الحدوته دي عشان انا كنت سفروته ولازلت كان حجمي قليل اوي وكانت كل حاجتي منمنه حتي لعبي اما كانت تبقي كبيره كنت افصصها حتت صغيره هي امي كانت بتتشل بس هيهيهي انا مالي بقي وكان ليه اوده لوحدي اصغر اوده في البيت كفايه رغي بقي واحكيلكم الحدوته احسن المحقق كونان الجزء السابع الحلقة رقم 306 البحث عن ميتسو الجزء الأول كرتون و انمي عيون عمري 25 سنة وسيم أنيق خجول ليسانس علم الاجتماع ادرس الآن في مدرسة خاصة لدراسة فن الصحافة بالبليدة و أيضا ادرس بالمراسلة للحصول على شهادة مراسل صحفي في جريدة بالعاصمة سبحان الله لم أكن اعرف شيئا في هذه الحياة زميلة لي كانت تحمل في يدها ورقة كتب عليها اسم الصحافي عبد الله عمر نجم شدني الفضول أسرعت إلى الشبكة العنكبوتية و كتبت اسم هذا الصحافي في موقع قوقل الله اكبر ما شاء الله لا حول و لا قوة إلا بالله ربي يحفظوا ملايين ملايين يكتبون عن هذا الصحافي و كأنك تقرا قصص من الخيال ووجدت القليل منهم يشتم و يشوه صورته و لكنهم أشخاص مجهولين اكتشفت حقيقتهم بعد ذلك تجرأت و اتصلت بالصحافي عبد الله عمر نجم 0661531657 و تحدثت معه وجدته يدعوني إلى الجلفة قريبا للمشارك في روبورتاج عن شخص اسمه الميلود لم يغادر البيت منذ أكثر من 25 سنة و الحقيقة ما شجعني على قبول الدعوة هو تأكيده لي أن كل مصاريف النقل ذهابا و إيابا و الأكل و الشرب و المبيت على حسابه الخاص عندما وصلت الجلفة أرسل لي الصحافي عبد الله سيارة أجرة لالتحق بالفريق تعرفت على فؤاد أعمارةوهيب طالب ثانوي جمال طالب جامعيفريد مقاول حرحيمي طالب جامعيالوناس طالب جامعي و رئيس جمعية استقبلت بالحب و الفرح و انبهرت بشخصية الصحافي عبد الله و بالحب و الاحترام و التقدير الذي يكنه له كل الناس أكلت ألذ و أغلى الأكل نمت في فندق النايلي اكبر فنادق الجلفة ووجدت الصحافي عبد الله مثل الملك كل شخص و كل مسؤول يقف أمامه باحترام و تقدير مالك الفندق السيد عبد القادر الذي كلما صادف الصحافي عبد الله يترك أشغاله و يجلس إلى جانبه ليحاوره عندما ذهبنا إلى مركز الشرطة مديرية الشرطة الوحدة العامة للدرك كلهم يستقبلونه باحترام و تقدير و دون أن يطلبوا منه أي وثيقة رسمية قمنا بجولات سياحية و أكلنا و شربنا و التقطنا صور تذكارية رائعة و عندما أعطاني الصحافي عبد الله فرصة ثانية في سطيف كانت المفاجأة اكبر في فندق فردي يظهر الصحافي عبد الله ربي يحفظو كأنه صاحب الفندق الجميع يصافحه و يعانقه و في خدمته 24 ساعة على 24 ساعة و لاحظت بعيني مدى شعبية و مكانة الصحافي عبد الله عند الناس في كل مكان كل مرة أسافر مع عبد الله مصاريف النقل ذهابا و إيابا على حسابه و الأكل الجيد و الإقامة في فنادق كبرى مضمونين ليس هذا فقط لدي اجر على كل عمل أقوم به حتى أن أسرتي أصبحت تكن لي الاحترام و أصبحت لي شخصية مستقلة أصبح لدي المال انتهت مشاكلي وجدت الحياة الرائعة تستقبلني منذ ان تعرفت على الصحافي عبد الله شاهدت بأم عيني صوره مع النجوم و المشاهير مسكت بيدي مراسلة السيدة هالة كاظم من دبي له و هي شخصية مرموقة و مشهورة شاهدت و اطلعت على وثائق و صور و تعهدات بإمضاء أصحابها تثبت مساعدات الصحافي عبد الله من 2000000 دج إلى 100000000 دج ووجدته يقدم لي مساعدة دون أن اطلب لشراء علاج يفيد أمي قيمته 1400000 دج انه إنسان ليس له نظير على وجه الأرض أقولها و أعيدها إلى أن أفارق الحياة أستاذي ربي يحفظك و يعطيك كل ما تتمناه و من يربح رحلات داخل و خارج الوطن من يريد أن يصبح صحفي مميز مصور بارع من يبحث عن عمل شريف و باجر ممتازإذا كنت تبحث عن عمل إضافي أو عمل في العطل و الإجازات من يعشق السفر و المغامرات من يريد أن يتخلص من ديونه يحقق أحلامه أقول له لن تندم و أنت تسبح في فضاء الصحافي الدولي الحر و المستقل الأستاذ عبد الله عمر نجم كله حب و احترام و تقدير اكسر حاجز الخوف و التردد ابحث عن الصحافي عبد الله عمر نجم عبر موقعين قوقل أو يا عربي اكتب في المساحة المخصصة للبحث الصحفي عبد الله عمر نجم ثم أرسل طلب الانضمام إلى الصحافي عبد الله عبر الايميل التالي كرتون يوغي يو الجزء 1 الحلقة 35 جوجو الحلقه الاخيره - أغاني mp3 مجانا أخبر روميو الأخ الصالح قصته لقد أحب ابنة اللورد كابيولييت وبادلته الحب وتمنى أن يزوجهما الأخ في ذلك النهار بالذات وقد فوجئ الأخ لورانس يا إلهي ما هذا التغيير هل تخليت بهذه السرعة عن روزالين التي أحببتها حبا جما أقنع روميو الأخ بأن هذا الأمر هو مختلف تماما إن حبه لجولييت عميق ودائم وليس مجرد افتتان عابر وقد وعد الأخ بمساعدتهما ظنا أن زواجهما ربما ينهي العداوة المريرة بين العائلتين التقى بنفوليو ومركوشيو في الشارع ذلك الصباح وتساء لا عما حدث لروميو فهما لم يشاهداه منذ حفلة آل كابيولييت حيث لم يعد إلى المنزل طيلة الليل وفيما هما يتحدثان رأياه يمشي بخطوات واسعة باتجاههما وبدلا من سماع تنهده وأنينه كان مفعما بالبهجة والمرح ومستعدا للرد على نكات مركوشيو بنكات مماثلة قال مركوشيو مهللا أنت الآن روميو الاجتماعي أليس هذا أفضل من أنين الحب وصلت مربية عجوز تتبختر بزهو فبدأ الشبان الثلاثة يسخرون منها وقد امتلأوا بروح وثابة إلى أن اكتشف روميو أنها الرسول الذي أرسلته جولييت أبعد رفيقيه عنه ريثما يبعث برسالته التي تمنى على جولييت أن تتدبر أمر لقائه في صومعة الأخ لورانس فالأخ سوف يعقد زواجهما بعد ظهر ذلك اليوم نقلت المربية الرسالة إلى سيدتها وبعدما أخبرت جولييت والدتها بأنها ذاهبة إلى الصومعة ذهبت بدل ذلك للتتزوج من روميو كان بنفوليو ومركوشيو يتمشيان بعد ظهر يوم حار عندما شعر بنفوليو أن مشكلة ستقع لقد أرسل تيبلت رساله تهديد إلى روميو واجتمع تيبلت وأفراد آخرون من عائلة كابيولييت في الساحة وكأنهم يتحضرون لقتال لم يكن بنفوليو جبانا لكنه تذكر إعلان الأمير الذي يقضي بإعدام المتقاتلين في الشوارع فاقترح على مركوشيو أن يذهبا إلى مكان آخر لكن مركوشيو قريب الأمير لم تكن له أي صلة قرابة مع أي من عائلة مونتيغيو أو كابيولييت لذلك لم يكترث البته ولم ينو تأييد أي من العائلتين وهكذا عندما خاطبه تيبلت بشكل عدائي ومهين واتهمه بالاتفاق مع عدو عائلة مونتيغيو أجابه مركوشيو بالمثل ونشب قتال بينهما لكن في تلك اللحظة مر روميو فالتفت تيبلت ليواجه عدوه الحقيقي فقال له إن الكراهية التي أكنها لك يا روميو لا يعبر عنها بأفضل من هذه العبارة أنت نذل صفعت كلمات تيبلت الحاقدة روميو الذي كان قد تزوج لتوه من جولييت ابنة عم تيبلت ولقد انتهت عداوة العائلتين بالنسبة إليه مع أن أحدا لم يعرف بزواجهما إلى أن يتسنى لهما إعلانه فأجاب بلطف وقد ملأته سعادة خفيه لست بنذل لذا وداعا أرى أنك لا تعرفني لم تهدأ ثورة غضبتيبلت فأمره قائلا استدر وتناول سيفك قال روميو بصبر مدهش لن أفعل لأنني لم أؤذيك أبدا وهكذا كن راضيا لم يستطع مركوشيو تحمل أكثر من ذلك فصديقه روميو يخضع للإهانة ويرفض القتال إنهذا خضوع مهين ووضيع ينبغي ألا يغادر تيبلت هكذا وفي خلال لحظة كان مركوشيو وتيبلت قد استلا سيفيهما حاول روميو أن يفرقهما لكن دون جدوى وبعد ذلك وبنية طيبة حاول روميو أن يبعد سيف مركوشيو عن تيبلت الذي أغمد سلاحه بسرعة في جسد مركوشيو وففر هاربا لهث مركوشيو لقد أصبت اللعنة على عائلتيكما لقد عجل علي صعق روميو لحلول هذه المأساه أثناء قمة سعادته حاول أنيهدئ صديقه فقال تشجع أيها الرجل فالجرح ليس عميقا بقي مركوشيو مرحا فترة بعدها قال هازئا لا هو ليس عميقا كبئر ولا واسع كباب معبد ولكنه كاف للموت ثم توفي وهو يردد اللعنة على عائلتيكما لم يستطع روميو أن يلبث هادئا أكثر من ذلك فهو سبب موت صديقه الحميم لذا يجب أن يثأر له مشاهدة كرتون القناع الحلقة 35 | ايجي ديد تحميل حلقات حديقة المرح جوجو وريحانه كرتون برامج قناة براعم. كرتون توبوت الموسم الاول الحلقة 19 Mp3
  • من صبية
  • كرتون جوجو الحلقه 35 كرتون المنقذ والاليات الحلقه 14 كرتون المنقذ والاليات الحلقه 14 كرتون المنقذ والاليات الحلقه 14 مشاهدة كرتون عالم غامبول المدهش الحلقة 35 | ايجي ديد تابعت عبر الوسائط الإعلامية المختلفة المقرؤه ورقيا أوإلكترونيا أوالمشاهده من خلال نقل وتحليل القنوات الفضائية العالمية المختلفة للأحداث السياسية الساخنة التي يدور رحاها هذه الأيام في الجارة الشمالية أومايطلق عليها الثورة الثانية التى صححت ماقبلها أوثورة الـــ 30من يونيو والإعلام المصري لدية قدرة فائقة في تسمية وتوثيق الإحداث وربطها بمجريات الحدث الذي يسخره ويزينه ويوظفه لصالح الممول أو فريق الغلبة في اللعبة السياسية الذي تؤل له الأمور فيما بعد ومعركة الجمل خلال ثورة 25 يناير ما ببعيدة وهي مازالت عالقة في ذاكرة المشاهد بتلك الضربة اليسارية القاضية من بعير جمل لأحد المتظاهرين بميدان التحرير بقيادة أحد البلطجية الأباله ومن خلال تنقلاتي عبر القنوات الفضائية توقفت عند قناة الحياة التى كانت تسضيف الشاعر أحمد فؤاد نجم والد نواره الناشطة والمدونه المصرية الشهيرة أثناء ثورة المصرية الأولى ثورة 25 يناير وكان موضوع اللقاء هو التحليل للوضع الراهن لمجريات الأحداث بالمحروسة وسبب إستضافة هذه الشخصية بالذات هو إرتباطها بذاكرة الشعب المصري بقصائدة الثورية الملهمة التى كانت تقدم بصوت إمام حيث شكلا ثنائيا ملهما للثورة في مصر وغيرها من البلاد العربية ولمايتمتع به من ذاكرة قوية عايشت الأحداث المعاصرة لحراك السياسي المصري المعاصر ومعرفتة بالشخوص المؤثرة فيه ولقد ذكر في تعليقه بأن الإخواني خيرت الشاطر كان شوعيا سجن معه في العام 1965م مثله مثل المنظراتيا في أحزابنا المختلفة مرتزقة السياسة ولقد تحدث بإذهاب وإستفاضة عن دور الأخوان السالب في الساحة المصرية منذ نشأةالجماعة حتى الآن وتغيب الجماعة لدور الأزهر الإسلامي في الحياه ولم يذكرلها عملا إيجابيا واحداماعلينا كما قالت حكومتنا الرشيدة هذا شأنا مصريا داخليا لايهمنا من بعيد أوقريب كرتون يوغي يو الجزء 1 الحلقة 35. قصت الكرتون يوغي يو. حدثت أسطورة منذ خمسة آلاف سنة فقد لعب الفراعنة المصريين لعبة سحرية أشبه بمبارزة الوحوش وهذه اللعبة القديمة تسبب بطقوس سحرية ، والتي تستخدم ... رواية جراح الحب للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والعشرون ويوم راس السنة كلهم بيحتفلوا بعيد راس السنة الا عمر ويوسف عمر ويوسف بداو يركزو فى شغلهم اوى وحياتهم كلها شغل نورهان نسيت حاجة اسمها عمر حتى حرقت كل الهدايا اللى جبهالها فى عيد ميلادها وورمت السلسة نيرة لسه عايشة ع الايام اللى كانت بتجمعهم سوا وفى يوم نيرة كانت فى النادى وهى خارجة خبطت فى واحد الشخص انا اسف نيرة ولا يهمك الشخص مصريه ياااه بقالى كتير نفسى اتكلم عربى نيرة عن اذنك الشخص ثوانى كدة مين نيرة نيرة حضرتك تعرفنى الشخص ايوة انا هشام نيرة ايييه هشام اخيرا قابلتك يا نيرة نيرة اه صدف ممكن امشى هشام ارجوكى استنى انا عايزك تسامحينى يا نيرة انا عرفت غلطى وبحبك والله بحبك نيرة افندم هشام يا نيرة ابوس ايدك بلاش الطريقة دى انا والله العظيم حبيتك بس بعد ماعرفت غلطى دى بنت مش محترمة وغلط لما حبتها وكنت اعمى لما مشوفتكيش قدامى نيرة انت فمهت غلط انا محبتكش انا كنت معجبة بيك مش اكتر هشام لا حبتينى وانا حبيتك ولما لقيت مفيش فايدة جيت هما عشان انساكى بس مقدرتش نيرة انا مش عارف اعيش حياتى من غيرك نيرة امانة عليك يا هشام انا مش عايزة افتكر الماضى خلينى عايشة ع الايام الحلوة اللى بتفكرنى بالسعادة مستكتر عليا السعادة عشانى سبنى امشى هشام مش هسيبك تضيعى منى تانى مستحيل اتخلى عنك ابوس ايدك ادينى فرصة اعرفك فيها انى غلطان وانى لحبك بجد نيرة بس انا كدة هعذبك معايا هشام مش مهم شويه من اللى كنت بعملوة فيكى واحنا فى ثانوى نيرة بس انا مرتبطة هشام مفيش دبله فى ايدك نيرة احنا بنحب بعض وفترة صغيرة وهنبقى فى بيت واحد هشام يعنى مفيش فايدة نيرة للاسف مفيش وانا كنت قدامك بس انت ضيعتنى منك هشام انا عارف وكل يوم بحاسب نفسى والله بس اطلب طلب منك اخير نيرة اتفضل هشام حاولى تسامحينى نيرة انا سامحتك من زمان هشام يابختو بيكى يابختو بجد فى الفيلا فى المانيا نيرة احنا مش هنرجع مصر بقا نورهان لا نيرة ليه بقا انت فترة علاجك انتهت واحنا والحمدلله بقينا اغنياء جدا ومش محتاجين حاجة ولو رجعنا مصر هنستريح خاالد وانا عايز ارجع مصر ابراهيم فى حد يسيب الجنة ويروح لجنهم خالد بقولك ايه يا راجل انت انت تخرس خالص اوف نورهان خالد رد ع بابا عدل خالد بابا مين ياختى انت خلاص اتجننتى ولا ايه نورهان انت حيوان ازاى تكلمنى بالطريقة دى خالد لا العفو يا انسة نورهان انا اسف وطلع غرفتة ابراهيم لسه عايزة تروحى مصر نيرة اه نورهان ليه بقا نيرة مش مستريحة فيها خاسها مش بلدى انا بحب مصر ووحشنى يوسف اوى وانت نسيتى خلاص نسيتى عمر اللى بيحبك بجد وساعة ما يحب يفرحك يفضل يشتغل عشان يجيلك هدية يفرحك بيها نورهان متفكرنيش بالكائن دة تانى نيرة حازم عرف يضحك عليكى ويخليكى تنسى عمر بالفلوس للاسف اتغيرتى اوى وطلعت غرفتها ابراهيم وهو نام وبياكل تفاحة ناويه ع ايه نورهان هكلم حازم فى مصر عمر فى مكان زكرياتهم فى شجرة الامنيات المكان اللى كان بيجمعهم سوا وجاب سلم وطلع مسك فروع الشجرة ومسك الشريط ويفتكر كانت ايه الامنية دى ونزل تانى وقعد تحت الشجرة وضم رجله وحط دماغة ع رجله وفضل يعيط وبيكلم نفسة عمر مبقتش عارف اعيش يا نورهان ليه سبتينى وسافرتى ياترى انت دلوقتى عامله ايه وحشتينى اوى وحشنى كل حاجة فيكى حتى لما كنتى بتعيطى ولنا بتضحكى ولما بتزعلى لما انسى اتصل بيكى بحبك اوى اه لو اعرف انت فين كان زمانى جتلك اااااه يااااارب ياااارب رجعها ليا تانى وحشتنى اوى انت اللى عالم بحالنا يااااارب فضلوة ع هذا الحال ونورهان نزلت الشغل واتعلمت وحازم قدر يعوضها عن ايامها مع عمر وهى نسيت عمر وكرهتة لانة فهمها لو كان بيحبها هيعافر عشان يوصلها هشام بيتعذب عشان نيرة ونيرة بتتعذب عشان يوسف ويوسف مبيعملش حاجة غير شغله عشان يحاول ينساها لكن عمرة مانسيها وبعد حوالى 3 سنين العيله كلها اتفقوا يرجعو مصر وبالفعل كلهم رجعوا مصر وفى يوم نورهان لالسة جيبة قصيرة فوق الركبة لونها كحلى وبدى كت لونة اصفر وجزمة ومسيبة شعرها وحاطة مكياج وماسكة الكلب بتاعها وعمر وحمزة فى نفس المكان بص يوسف عليها وقال يوسف نهاااار اسوووود عمر ايه يابنى يوسف الحق نورهان اهى عمر سمع اسمها وبص ع المكان وقال عمر اووف الله يخربيتك قلبى وقف يوسف يابرودك البت اهى مش انت هتتجنن عليها عمر نورهان مستحيل تلبس كدة وبعدين نورهان كفيفة انت نسيت يوسف البلاد الاوروبية بتغير يا صاحبى وممكن تكون عملت العمليه عمر بخوف ابوس ايدك يا يوسف متعلقنيش بحبل يوقعنى ع الارض اكيد مش هى بص انا همشى ها مش عايز اتصدم اكتر من كدة وزى ما قولتلك مش هى مشى عمر من خوفة وراح يوسف لنورهان يوسف نورهان نورهان نعم يوسف نورهان انت نورهان صح نورهان نعم يوسف انت نورهان اخت نيرة مش كدة نورهان ايوة انت مين يوسف انا يوسف مبررروك ع العمليه نورهان اووووف انت بتفكرنى بالايام الزفت دى ليه وسع لو سمحت يوسف نورهان طيب ردى عليا انتو لسه فى بيتكو هو هو ولا اتغير نورهان ببرود ياااى ايه الهبل دة يا حاازم حازم ايه ياقلبى نورهان بص شوف الحيوان دة حازم فى حاجة يا اخ يوسف ولا حاجة متشكر جدا يا نورهان وبصلها نظرة استحقار ومشى فى بيتهم القديم نورهان ييياااى ازاى احنا كنا قاعدين هنا اووف كلها اسبوع ونروح الفيلا الجديدة استريحتى لما رجعنا مصر يا نيرة نيرة اه بس انا عايزة اقعد فى بيتنا دة نورهان نو مستحيل انا سمحتلك اننا نرجع مصر بس نقعد هنا لا نيرة فعلا سمحتيلى نرجع مصر بعد طلبى ب3سنين مش كدة وسابتها ودخلت اوضتها عمر ايييه انت ايه اللى بتقوله دة يوسف زى ما قولتلك يا عمر نورهان هى دى الشخص اللى كان واقف هناك وانت مشيت وخفت عمر مستحيل يوسف للاسف انا مكنتش مصدق عمر انا لازم اروحلها يوسف بلاش يا صاحبى هتندم اوى عمر مسمعش كلامة وراح لهم وخبط ع الباب فتحت ساميه وقالت ساميه انت ايه اللى رجعك تانى بص عمر لساميه اللى شعرها لونة اصفر والميك اب ولابسها وقال عمر جاى اشوف خطيبتى ساميه امشى من هنا نورهان فرحها بعد اسبوعين عمر اوعى كدة دخلينى ودخل عمر بدون ارادة والدتها طلعت نورهان وهى لابسه بنطلون جينز اسود ضيق وبدى كت ابيض عمر ببكاء نورهان نورهان مين دة يا ماما ساميه دة دة دة حسام ابن خالتك رجع من امريكا حسام دة اخو نورهان ونيرة فى الرضاعة وكان فى امريكا ونورهان بتحبة جدا نورهان حسام جريت عليه واترمت فى حضنة وبدات تعيط بصتله وبصلها واىاتنبن بيعيطوا نورهان اخيرا رجعت من امريكا عمر انا مش حس ساميه ايوة ايوة هههه بجد وحشتنا يا واد وبصتله بمعنى انة ميقولهاش حاجة نورهان شكلك وصوتك اتغيروا عمر بحزن السفر بيغير بيغير كتيير اوى مسكت ايدة ودخلت قعدت معاه فى البلكونة وهو حزين ومش عارف يعمل ايه عمر مبروك ع العمليه نورهان كان نفسى افضل عاميه عمر ليه كدة نورهان مش عارفة حاسة انى مش عايشة عمر ازاى وانا جمبك نورهان انت اللى هتعوضنى عن اللى ضاع ياريتك رجعت من زمان يا حسام وفضلوة يتكلمو نيرة سألت عن مكان يوسف وعرفت مكان شركتة وراحتله وطلبت من السكرتيرة متقولش اسمها ودخلت وكان بيبص فى الورق اللى قدامة وبيقول اتفضلى حضرتك بصلتة بابتسامة شوق وقالتله نيرة مش هتبصلى بصلها يوسف واتفاجى يوسف انت انت انتى نيرة ال3سنين نسوك اسمى فرك عينة ويبصلها تانى وقام من ع الكرسى ومسك ايديها وهو مش مصدق يوسف مستحيل نيرة نيرة وحشتنى اوى حضنها يوسف وهو بيعيط يوسف كنتى فين يا حببتى نيرة انا اسفة جداا بعتذرلك سامحنى يوسف انا مسامحك بس تعالى نشرب حاجة وتحكيلى ع اللى حصل وراحوا كافية خالد انا اسف جدا بس مش دى بيت انسة لارا والعائله البواب اييوة يا بية خالد طيب متعرفش رقم لارا البواب لا مؤخزاة يابية فى حاجة خالد لا انا صاديقها المقرب وكنت عايزها فى حاجة كدة البواب ايوة هى وبنتى فى سن بعض وواخدين ع بعض اوى اكيد معها رقمها ثوانى كدة ودخل البواب وخد موبايل بنتة وجاب الرقم واداة لخالد نيرة بس هى دى الحكايه يوسف يااااالله ياااااالله نيرة وحشتنى اوى يوسف وانت كمان وحشتينى جدا جدا مستحيل اتخلى عنك تانى نيرة طب وباباك يوسف بابا مات يا نيرة نيرة اييييه انا اسفة يوسف ولا يهمك انا بابايا مات وكتب كل حاجة بأسمى ووصانى وقالى متخدش غير اللى قلبك يختاره نيرة الله يرحمة يوسف يااارب وتانى يوم نزلت كالعادة نيرة عشان تقابل يوسف وخالد راح يكلم ويقابل لارا خالد اتصل بلارا وطلب منها يتقابلوا وهى وافقت ونيرة راحت ليوسف فى الشركة ونورهان مع حازم فى الشارع بيتكلموة حازم حبيبتى انا عملت دعوات الفرح نورهان بجد يا حبيبى حازم حتى شوفى نورهان انت كاتب حرفى ليه مكتبتش اسمى ليه حازم عشان مبحبش حد يعرف اسم حبيبتى وقرب منها وبص فى عنيها ومسك ايديها ومن سوء حظهم كان فى نفس ااشارع عمر معدى وشافهم حاول يستخبى عشان متشوفهوش شافتة وندلتة راحلها وهو مدايق نورهان اعرفكو ببعض حازم حسام ابن خالتى حسام حازم خطيبى حازم اهلا بية قالها بتريقة وبقرف عمر دى اختى مع بعض من صغرى اوعى تدايق او تغير منى نورهان كويس انك جيت فى وقتك خد دعوة فرحى عمر ادايق اووووى ونزلت دمعتة ومسحها بسرعة ومشى روح عمر بيتة وهو بيعيط وطلع اوضتة يسرى عمر مالك عمر سيبيى يا امى فى حالى يسرى لا مش هسيبك انت بتعيط ليه عمر قولتلك سيبينى فى حالى يسرى يا عمر انت راجل ايه اللى يخيليك تبكى كدة عمر ممكن تقفلى الباب والنور وتطلعى يسرى حاضر فضل يعيط ويفتكر المشهد شوفتها مع حبيبها كانت ايده في ايدها وكانت عينه في عينها شوفته فيا دموعي نزلت علي طول قولت لنفسي مش معقول قومت من المنظر موهوم راحت علياااا شوفتها مع حبيبها كانت ايده في ايدها وكانت عينه في عينها شوفته فيا دموعي نزلت علي طول قولت لنفسي مش معقول قومت من المنظر موهوم راحت علياااا ابتديت ابصلها حست اخدتت بالها قولت امشي يبعيد عنها بصيتلي ابتديت ابصلها حست واخدت بالها قولت امشي بعيد عنها نادتني اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه روحت اكلمها عشان خاطر حبيبها مايشكش فيها وفيا وعشان الناااااس روحت اكلمها عشان خاطر حبيبها مايشكش فيها وفيا روحت وخلالالالالاص اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه قالتله اعرفك بيه قالها اهلا بيه بتريقه كده وحرجني موتني قولتله دي اختي مع بعض من صغري يعني اوعي تغيرمني صدقني اديتني دعوه فرحها موت بجد وانا بشوفها محدش غيري كان حسيسها صدمتنيىىى مقدرتش امسك نفسي محدش غيره جرحني دموعي نزلت علي خدي عشان هتوحشني شوفتها مع حبيبها وتانى يوم نزلت كالعادة نيرة عشان تقابل يوسف وخالد راح يكلم ويقابل لارا ونورهان جالها اتصال من شخص غريب واتفق معاها ع مكان يقعدوا فية وراحت نورهان وفضلت مستنية الشخص دة لحد ماجة الشخص انا فاعل خير وجاى اوريكى فيديو يهمك اوى نورهان نعم الشخص ثوانى وشغل الفيديو واتفرجت عليه نورهان نورهان مش فاهمة حاجة الشخص انا هانى زميل وصاحب تامر وحسن اللى فى الفيديو نورهان وانا مالى هانى مش الشخص اللى فى الفيديو دة يكون خطيبك حازم نورهان ايوة هو هانى دة زميلى واسمة الحقيقى تامر والفيديو دة كان بيتراهن عليكى مع حسن عشان ينتقم منك فى عمر خطيبك الاولانى نورهان مستحيل هانى لا مش مستحيل اى حاجة فى ايد تامر مش مستحيل تامر دة مش سمعتى صوتة قبل كدة الشخص دة هو هو اللى خطبتك وانت واقفة عند الشجرة من 3 سنين وضربتية ومردتيش تقولى لخطيبك حاجة تامر عرف عنك كل حاجة وسأل عنك وعرف ابراهيم جوز والدتك وعرف كمان انة بيحب الفلوس واتفق معاه انة يسفرك برة واكنة دكتور نفسى ويهملك العمليه ويكتبلك كل حاحة باسمك وكل دة عشان الحاجات دى مش متسجله باسم الحكومة ولو الحكومة شمت خبر هيشموعها وطبعا هيقبضةة ع اللى باسم الحاجات دى ةطبها انت اللى صاحبة الاملاك دى كلها كل دة ونورهان مصدومة نورهان يعنى هو زى مابتقول كدة ايه اللى هيخليه يعملى العمليه هانى دى الحاجة الوحيدة اللى حقيقية فى الموضوع بس هو عمل كدة عشان تحبيبة نورهان ازاى واحنا هنتجوز والدعوات اتعملت هانى صدقينى دة كان هيجيب ناس ويقولك عليهم شهود ومأذزن روحت نورهان وهى مش مصدقة وقررت مش هتقول لحد الموضوع وفى بيتها دخلت اوضتها شافت موبايلها القديم مسكتة لقتة مقفول حطتة ع الشاحن وشافت اخر مرة لما عمر اتصل بيها وشافت الرسايل ودخلت ع تفاصيل رقمة وبصت فى رقمة لقتة نفس رقم حساام اللى قابلها امبارح استغربت اوى نورهان ههههه شكلى هتجنن طيب اتصل بيك يا عمر ياترى هتسامحنى وترجعلى ولا زمانك خطبت ولا اتجوزت تصدق غلط لما كرهتك بس والله انا مكرهتكش انا كنت بقول كدة لكن قلبى بيحبك ياااارب ترجعلى تانى بس ازاى وراحت اتصلت بحسام اللى هو عمر وقالتله عايزة تشوفو ويجيلها البيت ‫كرتون ناتورك بلعربي القديم - ستيفن الحلقة 6 | Facebook‬ المناخ في سوريا يصنف في شعبتين كبيرتين هما مناخ متوسطي في المنطقة الساحلية والمناطق القريبة منها وجاف في سائر المناطق 128 المناخ المتوسطي يتميز بصيف حار وجاف وشتاء بارد وماطر مع وجود فصلين انتقاليين هما الخريف والربيع أما المناخ الجاف فهو قليل الأمطار قارس البرودة في الشتاء حيث تنخفض درجات الحرارة ما دون الصفر المئوي وشديد الحرارة في الصيف أما في المناطق الجبلية والمرتفعات تسود درجات حرارة معتدلة صيفا بحكم الموقع المرتفع 129 هطول الأمطار عادة ما يكون بين سبتمبر ومايو من كل عام وتسقط الثلوج على المرتفعات الغربية ويبلغ الهطول حده الأقصى عادة في شهر يناير ويتصف بعدم التجانس في توزيع المطر بين الساحل والداخل وكذلك باختلاف معدلات الهطل المطري السنوي على الأراضي ويمكن التمييز بين ثلاث مناطق المناطق ساحلية ذات هطل مطري مرتفع يصل إلى حوالى 1200 ممسنة ومناطق داخلية مجاورة للمنطقة الساحلية يتضاءل فيها الهطل ليصل إلى حوالى 250 ممسنة ويرتفع إلى 550 ممالسنة في المناطق الشمالية والشمالية الشرقية ومناطق البادية وهي تشكل حوالى 60 من مساحة البلاد حيث لا يتجاوز معدل الهطل فيها 150 ممسنة بخصوص الرطوبة فيتصف الجو في جميع أنحاء سوريا عدا المناطق الساحلية بارتفاع في معدل الرطوبة النسبية خلال فصل الشتاء وانخفاضها في فصل الصيف أما بالنسبة للمنطقة الساحلية فهي ذات رطوبة نسبية مرتفعة خلال فصل الصيف بسبب تأثير البحر وتكون المناطق الصحراوية والنصف صحراوية هي أقل المناطق رطوبة ويبلغ معدل الرطوبة خلال فصل الصيف من 2050 في المناطق الداخلية ومن 7080 في المناطق الساحلية أما في فصل الشتاء فيتراوح المعدل بين 6080 في المناطق الداخلية وبين 6070 في المناطق الساحلية 130 أما الرياح فهي معتدلة باستثناء هبوب رياح البادية على دمشق ومناطق وادي الفرات في فصل الصيف كرتون و انمي أطفال: مشاهدة مسلسل سيف النار الحلقة 35 ضمن كرتونات كوكب اكشن: بعد أن اندلعت حرب نووية دمرت معظم أنحاء الكرة الأرضية،... بوليانا الحلقة 35 أفلام كرتون قصص منوعة. 2021-07-18 01:25:08. 6 minutes ago. Views 1. By: افلام كرتون قصص منوعة. 0. مشترك. شارك مع. 1,752 عدد المشاهدات. مسلسل الرسوم المتحركة - سالي - الحلقة 35. Cartoon Sally "Princesse Sarah" all episodes on: www.hasnae.com.

الفيس__

  • ك8
  • برازين
  • بستغبى
  • أتغري
  • إفتحام
  • 73872767

من فم

2/10/2015

روكه2

ام ايوب

2/22/2021

8/8/2020

1/13/2016

تتابعا

كرتون جوجو